Pod lampou: kritika Halíka 1. část

Pod lampou: kritika Halíka 1. část

V dnešní historické době stojí Česko i Slovensko před hrozbou islámu, který je v EU systematicky prosazován násilnými migračními kvótami. Islám je ve své podstatě násilné, teroristické náboženství, uctívající nejvyššího (akbar) z 360 bůžků Mekky. Půlměsíční bůžek Alláh si jak v minulosti, tak i dnes nekompromisně žádá rituální lidské oběti. My, jako národ s křesťanskými kořeny, jsme ještě nesehnuli kolena před světovými elitami prosazujícími islamizaci.

Slovenská televize pravidelně vysílá relaci „Pod lampou“. Redaktor pan Hríb přijel do Prahy a natočil v kryptě s knězem T. Halíkem interview. Samozvaný odborník na všechno, Tomáš Halík, prosazuje nejen islamizaci, ale i náboženské hereze způsoby, které jsou mu vlastní. Hríbův pořad s Halíkem je ideologický a oba dva mají stejný cíl.

 

První část interview doplněná komentářem sekretářů Byzantského katolického patriarchátu:

Hríb: „Je september 2016. V Európe sa prekvapujúco často a vášnivo diskutuje o tom, či sú ohrozené jej základy a myslí sa civilizačné základy a myslí sa teda aj kresťanské základy. A najmä z kresťanských kruhov sa šíri obava, že súčasná situácia môže skončiť tak, že kresťanstvo, respektíve základ, na ktorom Európa stojí, je nielen ohrozené, ale aj vymizne. Pýtam sa tu, v krypte kostola sv. Salvádora, domáceho Pátra Halíka, či aj on má strach, že v súvislosti s utečencami sú ohrozen&eacut e; kresťanské základy Európy.“

Pravdivá odpověď by měla znít: Křesťanské základy Evropy jsou skutečně ohroženy, proto je nutné, aby se národy zmobilizovaly a nedovolily naplnění genocidního programu ideologů NWO. Představitel Vatikánu, František, má ale opačné obavy: bojí se, že se islamizace prosazuje pomalu, když on měl přece v plánu islamizovat každou farnost i každý klášter, a tím celoplošně Evropu. Z hlediska rozumu je jeho postoj sebevraždou a z hlediska křesťanské víry zradou. Český prezident chrání křesťanské hodnoty i křesťanskou kulturu více než Vatik&a acute;n se všemi kardinály. Za to je Halíkem a lidmi, kteří prodali své svědomí, nenáviděn.

Tedy co nám poví T. Halík, který vždy manévruje, aby jasnou pravdu shodil ze stolu a lži udělal image k obdivování, na otázku, zda i on má strach, že v souvislosti s uprchlíky jsou ohroženy křesťanské základy Evropy?

Halík: „Nemám strach, já si myslím, že je to naopak šance se zamyslet nad tím, co jsou ty základy Evropy, že je to šance trochu víc se zamyslet nad křesťanstvím, nad jeho úkoly tváří v tvář vyvíjející se situaci a že je to také šance lépe poznat islám.“

Odpověď: „šance lépe poznat islám“!!! – mít takovou drzost dělat z lidí blázny může jen profesionální lhář. Pěkně děkujeme za šanci lépe poznat islám, musíme dodat, že k tomu máme trochu málo času – dokud ještě máme hlavu na krku. Za poslední rok měla Evropa už tolik šancí lépe poznat islám, že už jí to úplně stačí! Letecký teroristický útok nad Egyptem, teroristické útoky v Paříži, v Bruselu, v Německu masové znásilnění žen, ve Švédsk u a Dánsku kriminální zločiny na denním pořádku, rabování domů, a to vše beztrestně. Ve Francii je dodnes vyhlášen mimořádný stav. V dané situaci prohlašovat „nemám strach“ a opěvovat „šanci lépe poznat islám“, může jen mudrc Halík.

Halík: Já jsem dost zděšený z těhletěch reakcí, které zaznamenávám také v křesťanských kruzích a z kterých profitují fašistoidní kruhy, xenofobní, extrémistické, populističtí politici, ale je to něco, co bohužel, něco co také infikuje docela vzdělané a rozumné lidi, rozděluje to rodiny…“

Odpověď: Halíka teroristické útoky neděsí ani odřezané hlavy nevinných obětí ho neděsí, ale děsí ho, že každý normální člověk vnímá realitu, má opodstatněný strach a brání se. To Halíka děsí! Navíc toho, kdo má pohotovost se včas bránit proti invazi islamistů, Halík nazývá fašistou, xenofobem, extremistou, který prý rozděluje rodiny. Halík všechno staví na hlavu. Kdo vlastně je a komu slouží?

Halík: „…a kdybych měl charakterizovat můj postoj, tak můj postoj k islámu se zcela opírá o učení katolické církve. To znamená o dokumenty II. vatikánského koncilu, o postoje papežů té poslední doby, zejména papeže Františka.“

Odpověď: Halík tvrdí, že jeho postoj k islámu se zcela opírá o dokumenty II. vatikánského koncilu a o postoj vatikánského Františka. V dokumentu Nostra aetate II. vatikánského koncilu jsou obsaženy hereze, jednak o tzv. úctě k pohanům a de facto jejich démonům, a jednak, že křesťanský Bůh je totožný s půlměsíčním bůžkem Alláhem z Mekky! Katolická církev se musí těchto herezí zřeknout! Jinak zůstává v temnotě lži a pod prokletím (srov. Gal 1,8-9). Tyto hereze radikálně odporují celému křesťanskému učení a Tradici! Halík se neopírá o pravověrné učení církve ani o pravověrné papeže, ale sám, jako heretik, se opírá o hereze a o Františka.

V minulosti papežové vybízeli evropské panovníky k boji proti islámským útočníkům (námořní bitva u Lepanta, vítězství u Vídně 1683). Žádný papež kromě Františka islamizaci nepodporoval, protože by tím podporoval sebezničení křesťanství a Evropy. Co se týče Františka, je třeba vědět, že není pravým papežem, už dříve na něj, jako na heretika, dopadla Boží anathema (Gal 1, 8-9), vyloučení z církve a dle papežské věroučné buly Pavla IV., všechno, co koná, je neplatné. Připomínáme, že tato bula splňuje podmínky „ex cathedra“, tedy je neomylná!

Halík: … Kromě jiného jsem před lety navštívil univerzitu al-Azhar, která je takovým Vatikánem sunnitského islámu a hovořil s velkým muftím této univerzity, takže něco o islámu vím! A právě proto jasně odsuzuji to nerozlišování mezi islámem jako takovým a džihádismem“.

Odpověď: Halík opakovaně vsugerovává veřejnosti lež, že je tzv. mírový a džihádistický islám. Přitom přímo v Koránu se permanentně opakuje příkaz zabíjet tzv. káfiry, to znamená křesťany a jinověrce. Halík svou lží o mírovém islámu cílevědomě paralyzuje zdravý odpor k islamizaci. Je to podlý manévr. Jistý český občan nenavštívil pouze nějakou univerzitu, ale žil 30 let v arabských zemích a prohlašuje: „Neznám jediného mírumilovného muslima. Mírumilovní jsou do určité doby, můžet e s nimi být v největším přátelství, ale když zavane duch islámu, odvolávající se na Korán, a Alláh takzvaně přikáže řezat káfirům krky, pak i tomu největšímu příteli, který není muslimem, chladnokrevně podřežou krk.“ V Koránu se uvádí, že i když je to pro muslimy nepříjemné, musí to dělat, protože prý je to pro ně dobré.

Hríb: „…úplné protichodné osoby, postavy a politické hnutia sa ako keby zjednocujú na tom, že teraz bránime kresťanstvo v Európe. Vo mne je otázka, čo týchto ľudí spája.“

Halík: Spojuje je černobílé myšlení a povrchní myšlení. A náklonnost k takovému černobílému vidění světa. Dokonce tím se velmi podobají těm islámským extrémistům, ti to taky vidí zcela černobíle, ale opačně – že ten západní svět je úplně zkažený, úplně špatný, islám nese tu pravdu. A tihleti lidé to vidí taky tak, jenomže naopak. Je to černobílé, jednoduché vidění a já si myslím, že proti tomu je třeba vést intelektuální, duc hovní a morální zápas.“

Odpověď: Černobílé a povrchní myšlení a černobílé vidění světa má T. Halík, dokonce se tím velmi podobá islámským extrémistům. Tvrdí to ale o obráncích národa, s kterými chce takzvaně vést intelektuální zápas. Kdyby mu ale navrhli, ať s nimi uspořádá za kulatým stolem veřejnou diskusi, za žádnou cenu na to nepřistoupí. Ví, že by intelektuálně prohrál a byl by odmaskován jako demagog a podvodník. Halík proto vede výhradně monology a dává i nterview jen těm osobám, které mu ideologicky nahrávají. Morální osoby paradoxně staví na stejnou rovinu s islámskými teroristy! Toto myšlení má Halík z kóanu, kde bílá je černá a černá je bílá. Halík jako falešný prorok chce určovat české společnosti, jak smí či nesmí myslet. Každý naštěstí ví, kde skončí národ, když poslouchá falešné proroky.

Halík: Ukázat, že náboženství je strašně dynamický a proměnlivý jev, že nemůžeme mluvit obecně o náboženství jako takovém, samozřejmě s tím se setkáváme, ale ani o islámu. Ten islám je tak pestrý jako křesťanství, tam je tolik proudů, tolik směrů, ten islám se vyvíjí, v určitých obdobích, ale také v určité kultuře.“

Odpověď: Co se týče náboženské dynamiky, v islámu žádná dynamika není, šaría je nevýkladová. Jak řezali krky ve středověku, tak je řežou i dnes. Halík to dobře ví, ale záměrně vzbuzuje falešné dojmy.

Další demagogií ze strany Halíka je tvrzení, že islám je tak pestrý jako křesťanství“. Co tím Halík sleduje? Záměrně vytváří paralelu, jakoby islám byl téměř stejný jako křesťanství. A to je hrubá manipulace s cílem, aby se společnost, která má křesťanské kořeny, islamizaci nebránila.

Halík: „… a rozhodně ale pořád zdůrazňuji: strašně důležité je rozlišovat mezi islámem a džihádismem. Tohleto nerozlišovat by znamenalo, jako kdybychom kladli rovnítko mezi kukluxklan či mezi upalování čarodějnic a křesťanství“.

Odpověď: Ptáme se Halíka: kdy byla naposledy upálena čarodějnice? Zřejmě před 300 lety. A kdy naposledy islamisté odřezali hlavu křesťanovi či ho jinak usmrtili? Podle statistiky jsou křesťané zabíjeni téměř každou hodinu. Když Halík rozlišuje mírový islám od džihádistického, proč se ten mírový islám dnes veřejně nedistancuje od toho džihádistického a neodsoudí ho? Pokud by to učinil, nebyl by to už ve své podstatě islámem!

 

Biskupové-sekretáři Byzantského katolického patriarchátu

(Tomáš Halík Foto: ČTK)




Podobné články

Komentář “Pod lampou: kritika Halíka 1. část

Zanechte odpověď

Or

Váš e-mail nebude zobrazen. Označené pole vyplňte *

*