Kultůrní zbližování s arabskými přistěhovalci je předstupeň ovládnutí Evropy muslimy

Kultůrní zbližování s arabskými přistěhovalci je předstupeň ovládnutí Evropy muslimy

Nemá smysl usilovat o podporu reformního islámu pokud jsme nezastavili příliv muslimů do Evropy a nevyřešili jak čelit jejich expanzi v Evropě. Protože bez vyřešení tohoto problému je jakýkoliv umírněný islám jen dočasným řešením.

Někteří lidé si mohou myslet, že podpora reformního/liberálního islámu je jediným přijatelným řešením problému soužití s muslimskými přistěhovalci. Záměrně nepoužívám slovo umírněný islám, protože to je jen mediální nálepka ve snaze utvrdit veřejnost, a mnohdy i sebe utvrdit samotné novináře, že v islámu žádný problém není.

Byl jsem na setkání s poradcem izraelských premiéru a izraelským akademikem Daniel Schueftanem, taktéž jsme viděl a četl mnohé jeho rozhovory a proto plně souhlasím s názorem mnoha mých přátel, že větší problém než islám nebo islámský extremismus je multikulturní ideologie.

Je to multikulturalismus, který předchází nástupu islámské vlny a snahy prosadit islám jako státní ideologií a sytém. Je úplně jedno jestli pro popsání situace v Německu, Anglií či Francií použijete termín multikulturalismus nebo jiný, ale výsledek je stejný – přesídlení velkého množství (až miliony) lidé během několika let do Evropy bez ohledu na to, že mají jiné myšlení, jiné představy o společnosti a lidských právech.

Když se toto vše odehraje a najednou se ukáže, že j to špatný nápad, tak zastánci tohoto multikulturalismu pak řeknou, že musíme rezignovat a akceptovat, že se naše společnost postupně bude asimilovat do této přistěhovalecké kultury. Mnohdy použijí morální vydírání tvrzením, že jsme odpovědní za to, jak třeba Francouzi a Angličané kolonizovali Afriku někde před 200 roky. Jak si se ovšem již zapomíná na to, že nic není černobíle a například muslimové svými nájezdy a útoky na Evropu a odvlékáním zajatých evropanů do otroctví nejspíše nepáchali více zla a škody Evropě než ona pak naopak spáchala na Africe a muslimech oplátkou za jejich prvotní útok.

Ovšem zpět k tématu. Jak jsem napsal výše, někteří lidé si myslí, že když se objeví nějaký muslim, který bude tvrdit, že chce propagovat reformní/liberální islám, tak ho podpoříme a bude problém s isláme vyřešen.

A je to blbost ne-li rovnou extra velká volovina. Chápu, že lidem jenž smýšlejí multikulturně se může tato myšlenka líbit a právě proto je každý muslim či Arab jenž se tak prezentuje okamžitě vynášen do nebeských výšin a adorován až fanaticky nekriticky, ale jen to ukazuje na zásadní neznalost islámské teologie u takových lidí.

Osobně jsme ve svém životě měl takovéto období, kdy jsem si naivně myslel, že by nějaký reformní islám byl řešením celého islámského problému, ale pozorným studiem islámské teologie, která je v základu stejná u všech islámských směrů sunnitského islámu, jsme pochopil, že reformní islám je chiméra. Je to asi stejné, jako si myslet, že lze reformovat nacismus.

Reformní islám podle mne bude vždy slabší než islám původní nereformovaný, také politicky korektně nazývaný radikální islám, nebo ́t nereformovaný islám se opírá o 1400 let historie, o Mohamedovy výroky (byť většina je dle západních znalců islámu podvrhem, ale muslimové jim věří) a hlavně o základní dogma ortodoxního islámu – jakákoliv změna islámu je zločin, novota a těžký hřích.

V českém prostředí je v dnešní době asi neznámějším muslimským aktivistou Hatem Berrezouga, který zde na blogu zveřejnil manifest, jak by takový reformovaný islám měl vypadat, k přečtení zde.

No, je to pěkná fikce a dobře obalamutí ty čtenáře, kteří o islámu moc nevědí a chtějí najít nějaký reformní islám, aby si nemuseli přiznat, že jsme ve velkém průšvihu s celým islámem. Možná tomu všemu věří i Hatem Berrezouga, ale pro mne víc než nějaké proklamace a veřejné projevy je podstatnější výsledek skutečné činnosti.

Proto neberu na zřetel veřejné projevy, ale skutečnou práci těchto reformovaných muslimů. Například pan Berrezouga se u soudu s místopředsedou Ústředí muslimských obcí V. Sáňkou přiznal, že to on byl tím kdo vybral knihy k překladu a dvě z těchto jím vybraných knih i následně V. Sáňka jménem muslimů vydal. (Zdroj.)

První kniha se jmenuje Povolené a zakázané v islámu (autor J. Qaradawi) a druha se jmenuje Základy tauhidu islámský koncept Boha (autor B. Philips). Když opomenu to, že obě knihy jsou v mnoha zemích na indexu islámských extremistických prací a jejich autoři jsou světoznámí islámští extremisté a podporovatele terorismu, tak si sakra říkám: Proč “umírněný” muslim Berrezouga vybral a pomohl do češtiny připravit právě knihy těchto dvou autorů???

Aby toho nebylo dost, tak před pár měsíci dospěli angličtí odborníci na extremismus a terorismus k zjištění, že radikalizaci muslimů ve věznicích podporuje 5 knih. no hádejte které knihy jsou na tomto seznamu? Ano, správně Povolené a zakázané v islámu (autor J. Qaradawi) a druha se jmenuje Základy tauhidu islámský koncept Boha (autor B. Philips). Podrobnosti zde.

Když jsem byl mezi muslimy a vystupoval jsme veřejně za reformní islám, tak jsem viděl nejen poptávku po reformních muslimech ze strany českých úřadů, politiků a medií, ale také jsem viděl to, že snahou lidí z vedení českých mešit bylo, aby taková reformace islámu byla je propagaci (užitečným PR), ale nebyl zájem, aby se odehrála ve skutečnosti uvnitř české muslimské komunity. Já jsem jim takového užitečného idiota dělat nechtěl, protože jsem si studiem islámu uvědomil, že i kdyby ten islám reformovat chtěli, tak je to prakticky nemožné v masovém měřítku realizovat.

Ten původní islám bude mít vždy silnější argumenty a oporu proti jakékoliv snaze ho reformovat a umírnit a historie muslimských zemí je toho důkazem.

Jsme tedy v situaci, kdy sice někoho mohou nadchnout vize o reformovaném islámu a multikulturním soužitím s muslimy, jak to prezentuje například zmiňovaný Hatem Berrezouga, ale pro pravověrné muslimy to bude jen dočasný stav a ústupek, než dosáhnout na větší sílu a budou si jistí, že jsou u nás již dost silní a pak udělají krátký proces i s těmi muslimy, kteří naivně v reformní islám věřili – buď se ho vzdají nebo budou zlikvidováni, jako úchylka v řadách muslimů. Ale do té doby budou pravověrní muslimové tzv. reformní muslimy tolerovat.

Proto se ptám, opravdu zde chceme realizovat multikulturní program na podporu integrace muslimů, kteří k nám přicházejí a budou stále více přicházet a budeme naivně věřit nebo aspoň doufat, že to těm reformním muslimům vyjde a přesvědčí své souvěrce o své pravdě. Nebo naopak se rozhodneme neriskovat naše bezpečí a budoucnost naších dětí a raději uděláme vše co můžeme, abychom zastavili imigraci muslimů k nám a šíření islámu zde?

Za současné situace v Evropě by ovšem ta druhá možnost znamenala odejít EU, Shengenu a militarizovat naši společnost podobným stylem, jako Izrael, a hlavně omezit jistá práva na bezbřehé tolerování politických ideologií maskovaných jako náboženství ….

Mimochodem víte co se například píše v té knize Základy tauhidu islámský koncept Boha, kterou mezi muslimy v Praze tak prosazoval Hatem Berrezouga?

Na straně 102 se píše:

Prorok pravil: “Každý z vás je pastevec a každý je zodpovědný za své stádo.” Tyto odpovědnosti jsou základní složkou zkoušky v tomto životě. Jsme-li vděční Alláhovi za Jeho dary a používáme je správně, uspějeme – jinak zkouškou neprojdeme. Patrně největší zkoušou odpovědnosti je však Alláhův dar upřednostnění člověka nad veškerým stvořením. Tento dar potvrdil Alláh, když poručil andělům, aby se uklonili před Adamem. Jde o dvojí zodpovědnost:

A. Obnáší to osobní odpovědnost za přijetí islámu neboli naprosté odevzdání se Alláhovi.

B. Obnáší to i skupinová závazek, že zavedeme Alláhovy zákony všude na zemi.

TO JE INTEGROVANÝ ISLÁM? TO JE TEN UMÍRNĚNÝ ISLÁM?




Podobné články

Zanechte odpověď

Or

Váš e-mail nebude zobrazen. Označené pole vyplňte *

*