Jsou česká média od slovního základu mazat Západu med kolem úst…?

Jsou česká média od slovního základu mazat Západu med kolem úst…?

Kdo dnes neplivá po prezidentu Zemanovi, ten není „in“. ČT této mediální spoušti vévodí; česká média jsou od slovního základu mazat Západu med – ííááá, kolem úst. Co jiného, když si prezident Zeman dovolí pozvat vůdce čtyř vítězných mocností ve 2. sv. válce na připomínku osvobození Osvětimi Rudou armádou a mezi pozvanými je i Putin. Děs, kdyby byla Osvětim osvobozena US army, to by byla druhá oslava Normandie, ale takhle? Kdyby pozval Bushe ml. za statisíce zabitých ve vylhané válce v Iráku, dostal by Zeman medaili od USA….

A redaktorka ČT, co nechce přijít o super zaměstnání, se ptá hosta, co na to říká, že pozvaný je i Putin, co je vojensky v Moldávii a Gruzii? Host je naštěstí od ní soudný a tvrdí, že jde o konec holocaustu, takže by tam neměl chybět ani prezident Ruska. Opakovaný dotaz na ruskou agresi v Gruzii už host nevnímá. Asi ví, že by musel zavrhnout i Obamu, Camerona a šéfy NATO a další, co válčí desítky let od Afghánistánu, Iráku, až po Libyi, Sýrii, Mali; zkrátka ve stovce zemích světa, kde mají USA své vojenské základny. A to jen galantně vynechávám Grenadu, Havaj, Haiti, Koreu, Vietnam či bombardování Bělehradu NATO a další a další. Včera ovládl Islámský stát s přičiněním USA stotisícové vychodolibyjské město Darná, už jen pouhých 320 kilometrů od hranic EU… 200 let terorismu

Nejvíc se na obrazovkce ČT vyznamenávají křehké dámské bytosti. Když jsem se doslechl, že přímo do Londýna odletěla Zuzana Tvarůžková, aby natočila interview s dámami z Pussy Riot, napadlo mě, že vzala roha do bulvární TV Nova. Byl to omyl; také naše veřejnoprávní obrazové médium zaprahlo po hrdinkách z biologického moskevského muzea, kde se dostatečně vysouložily, aby pár let poté zaútočily na Chrám Krista Spasitele a v něm odzpívaly svůj song „Bohorodičko, vyžeň Putina“. Hosty v interview Tvarůžkové byly totiž dámy Marija Alochinová a Naděžda Tolokonnikovová, ona „dáma“ Tolokonnikovová, co ji nevadí ve vysokém stupni těhotenství v rámci alternativní performance kultury veřejně souložit. Dvě dámy, od slovního významu – dá mi, nedá mi – jsou totiž prudce inteligentní osůbky… Naděžda

Svůj americký „píár“ měla i demonstrace politických rowdies 17. listopadu v Praze; byla stydime-se-za-prezidentaplná dvojjazyčných transparentů. Některé byly jenom anglicky, např. portréty s Václavem Havlem anebo Ronaldem Reaganem. Každá demonstrace, která je Američany sponzorovaná nebo koordinovaná, má na transparentech dvojjazyčné nápisy, aby zahraniční média neměla potíž s jejich překlady; americká ambasáda znovu prokazuje, že koordinuje i demonstrace proti Zemanovi k výročí 17. listopadu. Rovněž krabice s „červenými kartami“, jež byly účastníkům nabízeny, byla prokazatelně z americké ambasády…

A že se pražské velvyslanectví USA snaží, to dokázalo i včera dalším jucháním na Hradčanském náměstí. Americký senátor John McCain byl velmi znepokojen postojem českého prezidenta Miloše Zemana vůči Rusku a jeho prezidentovi Vladimiru Putinovi. Západ by měl podle McCaina, co byl podporovat zločince na Majdanu, dodávat Ukrajině zbraně. A Maruška ze Smíchova, která byla u bombardování Bělehradu, mu jen přikyvovala. Co by dělal svět, kdyby zjistil, že má Rusko jako USA na dvacet tajných věznic v Afghánistánu, v iráckém Abú Ghrajb, na Guantánamu, v Polsku, Pákistánu, Jordánsku a nejnověji i na Ukrajině, všude tam, kde neplatí americké pokrytetcví, že mučení je proti lidským právům… Zde…

Copak to byla za výše zmíněná polízanice v Gruzii? Exprezident Gruzie Michail Nikozolovič Saakašvili si klidně vtrhl s armádou do jižní Osetie a sváděl to na Rusko, které mělo tento kout světa napadnout. Lhal a jeho lživý charakter se ukázal, kdy nechal vysílat fiktivní reportáž o ruské invazi do Gruzie a o svém zabití, kterou odvysílala gruzínská televize Imedi. Vyvolala pobouření nejen mezi Gruzínci, ale též mezi diplomaty. Byly totiž zneužity také záběry českého ambasadora v Tbilisi Ivana Jestřába, britského velvyslance Denise Keefea a jejich francouzského kolegy Érika Fourniera.

A o čem byla skandální reportáž? Bylo v ní mj. uvedeno: “Dnes ráno byl v Cchinvali spáchán atentát na hlavu Jižní Osetie Eduarda Kokojtyho, po kterém ruská vojska vtrhla do Gruzie,” uvedla bez varování televize Imedi. Po několika minutách přinesla další zprávu, že prezident Saakašvili padl a šéfem “lidové vlády” se stala Nino Burdžanadzeová, vedoucí představitelka gruzínské opozice. Informaci komentátora doprovázely záběry válečných operací a lidí prchajících z Tbilisi.

Až po skončení půlhodinového pořadu hlasatel oznámil, že šlo o “speciální reportáž o možném vývoji událostí”, kdy svět obletěly skandální záběry „útočících“ ruských tanků a pohřeb Saakašviiho. „Bohužel to mělo negativní vliv na pověst vaší stanice a vyvolalo to otázky, které musí bezodkladně projednat Gruzínská národní komise pro komunikaci,“ shrnuli fiktivní televizní vysílání diplomaté a žádali o okamžité dementi. Takže, taková byla ruská agrese do Gruzie, kvůli které nemůže přijet Putin na 70. výročí osvobození Osvětimi…? Rádobystudenti neponížili Zemana

Prakticky totéž platí i pro pořad Horizont speciál, odvysílaný na programu ČT24. Ani zde obsažený rozhovor exredaktora Veselovského s poslancem Milanem Šarapatkou nejevil dle Rady známky porušení zákona. Poslanec, který se referenda zúčastnil jako pozorovatel, se nejprve vyjádřil k formálnímu provedení referenda, jež dle něj proběhlo zcela v pořádku. Následně moderátor začal klást otázky týkající se složení skupiny pozorovatelů, či zda si Milan Šarapatka nemyslí, že svou účastí posvěcuje z hlediska mezinárodního práva problematický krok.

Následovala další sugestivní otázka: „Dobře, a není stejně jednoznačné, že snad poprvé po 2. světové válce minimálně v Evropě dochází k obsazení části suverénního území jiného státu, že je to jasná invaze, souhlasíte s tím?“ Na nesouhlasnou odpověď reagoval: „Není to invaze, není to podle Vás invaze toto?“ Nakonec moderátor položil ještě geniální otázku přímo na tělo: „Je to podle Vás svátek přímé demokracie, co jste viděl?“ Zeptal se, aniž by tušil, co se dělo na Majdanu…? http://www.youtube.com/watch?v=ie0rj0l85Q4 Motto morálky Rady pro rozhlasové a televizní vysílání je tedy zcela zřejmé: “Tato skutečnost sice není v souladu s novinářskou etikou, ovšem sama o sobě nezakládá podezření na porušení zákona…”

Další „faux pas“ ČT přišlo „náhodou“ právě ve chvíli, kdy začátkem března 2014 Vladimír Putin mluvil o pozadí celého kyjevského puče a o složení tzv. opozice, která byla vycvičena na Západě, aby provedla „revoluci“, překlad náhle vypadl. Čeští diváci tak mohli dlouhé minuty sledovat pouze řeč Vladimíra Putina bez překladu. Slyšet bylo jen šustění papírů překladatele, takže spojení evidentně přerušeno nebylo. To se opakovalo během celého brífinku ještě několikrát. Máme věřit tomu, že šlo jen o náhodu? Každopádně před výpadkem překladu diváci zaslechli náhlý vstup hlasatelky. Jako kdyby někdo přepojil zvukový kanál. Kdo je zodpovědný za tento bezprecedentní cenzurní zásah, který několikrát znemožnil, aby se český divák mohl dozvědět pravdu o pozadí „ukrajinské revoluce“ z úst ruského prezidenta?


A rovněž toto vysílala česká VEŘEJNOPRÁVNÍ televize na programu ČT1 v hlavních zprávách 20. května 2014. “Lidé zaplnili stadion Shakhtaru Donetsk” uváděla moderátorka Aneta Savarová. V záběru potom vidíte doslova dav lidí mávající vlaječkami a také záběr na velkoplošnou obrazovku, kde hovoří Rinat Akhmetov, který svolal demonstraci sto tisíců lidí. Vše je ale jinak. Zaplněný stadion se omezil na pár set lidí na jedné tribuně, kterou dychtivě fotili a natáčeli novináři. Podívejte se, jak to ovšem bylo doopravdy. České televizi již nejde věřit absolutně v ničem. Jejich prachsprostá propaganda nejen nebere konce, ale přitvrzuje. Jejich propagandistická práce je opravdu bravurní. Až příště od ČT uslyšíte o zaplněném stadionu, nepodléhejte iluzím. Ve skutečnosti mohla být zaplněná autobusová zastávka blízko stadionu nebo přímo na stadionu mohly být narvané k prasknutí toalety.
Originály videí http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani…

http://www.youtube.com/watch?v=b3Z9tK…
Z těch statisíců zaměstnanců tam moc lidí nedošlo, kapacita Donbas arény je 52 187 míst. Je zbytečné cokoliv počítat. Pro ČT, jež otevřeně podporuje fašistické bojůvky, si to stejně znásobí vyhovujícím koeficientem. https://www.youtube.com/watch?v=_ZsBa4mVafY

Nyní pár cvičných otázek dnes už pro „vyhořelého“ pana Veselovského:

Pane Veselovský, je to podle vás svátek přímé demokracie, co jste právě viděl, nebo jde zase jen o  falšování videí?“ http://www.youtube.com/watch?v=DlQDczz80XE

Mohl by odpřisáhnout, že nikdy neviděl ani toto video? http://www.youtube.com/watch?v=ie0rj0l85Q4

Proč nikdy nic neudělal o těchto hlasovacích podvodech v ukrajinském parlamentu? https://www.youtube.com/watch?v=UILnrXS8o2E&list=UUt3bpcEkpibEqITN8RuGkEw&index=5

Co by řekl na toto mírumilovné chování vzorné mládeže z Majdanu? http://www.youtube.com/watch?v=qtqQeJ315nw

Že by jim jen někdo podstrčil portrét Bandery a uniformy jeho armády? https://www.youtube.com/watch?v=DxB6LLjkFrc

Stejně ale „tvoří“ i ČT, když třeba hovoří o Hongkongu, bohužel bez Hongkongu. Že to lze? Na ČT 24 určitě. Byl to skandální pořad Interview o ničem, což si daňoví poplatníci nezaslouží, včetně těch, co za televizní vysílání platí nemalý obolus. Hostem Světlany Witowské byl Joseph Čcheng, lidskoprávní aktivista, profesor na univerzitě v Hongkongu. Jeden z pořadů k výročí “sametové revoluce”. Na první otázku, čím to, že sametovou a deštníkovou revoluci rozpoutali studenti, zvládl host svoji odpověď logicky v rámci frází a klišé; jsou citlivější a cílevědomější než starší občané, kteří byli zvyklí na vládu Británie… Byl z toho jen plk o „rozšiřujících se nůžkách mezi bohatými a chudými”. Žádná otázka, žádná odpověď na to, kde pan profesor Joseph v Hongkongu vyučuje a jaký obor… http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10095426857-interview-ct24/214411058041029

“Milujeme Hongkong a podporujeme policii, studenti se teď jen snaží ovládnout hongkongské vedení. Kdyby nepokoje vypukly na Wall Street v Americe, též by to místní šerifové netolerovali,” stěžovali si místní podnikatelé a  živnostníci, tedy většina obyvatel, jejichž obchody přichází kvůli nepokojům v ulicích o zisk. Proč nepadl dotaz na to, jak se mohou mít obyvatelé Hongkongu špatně, když jde o nejvýznamnější světové centrum obchodu a bankovnictví, bez nezaměstnanosti, s nejvyššímu platy…? Závěrem jedno čerstvé video; je to včerejší bitva v Bruselu, co by jako z oka vypadla masakru na Národní třídě před čtvrt stoletím…?

Publikováno se svolením autora
Autor publikuje na http://olser.blog.idnes.cz
Další komentáře, glosy a ukázky z mých knih na webech olser.cz, bretislav-olser.enface.cz a na mém facebooku

Podobné články