Jak média hlavního proudu neobjektivně informují o  situaci na Ukrajině, aby zatáhli Rusko do války

Jak média hlavního proudu neobjektivně informují o situaci na Ukrajině, aby zatáhli Rusko do války

mediokracie 2

Názorný příklad toho, jak média hlavního proudu neobjektivně informují o situaci na Ukrajině, aby napomohli zatáhnout Rusko do světové války:

Asociační dohoda s EU (listopad 2013)

Západní média hlavního proudu nás ujišťovali, že bývalý ukrajinský prezident Janukovyč odmítl podepsat asociační dohodu s EU.

mediokracie 2

  • Neuvedli ale, že Janukovyč podpis dohody pouze odložil, protože Ukrajinu prozatím neviděl jako dostatečně hospodářsky zralou na partnerství v EU. V případě partnerství se obával hospodářského kolapsu.

Demonstrace na Majdanu v Kyjevě (leden/únor 2014)

Západní média hlavního proudu nás přesvědčovali, že protestující požadovaly zejména odstoupení Viktora Janukovyče a současně také  předčasné prezidentské volby a podpis asociační dohody s EU.

  • Neuvedli ale, že první demonstrace byly namířené proti několika vládnoucím oligarchům v zemi. Dávali jim za vinu obrovskou bídu v zemi. Velké překvapení nastalo, když pučistická vláda v Kyjevě obsadila do funkcí jmenovitě právě tyto oligarchy.
  • Neuvedli ani to, že 23. ledna 2014 demonstrovalo před americkým velvyslanectvím v Kyjevě tisíce ukrajinských občanů a křičeli: „Stop USA! USA-potřebujeme mír!“. Tito občané vidí USA jako skutečného organizátora demonstrace proti vládě.

Eskalace s velkým počtem mrtvých (únor 2014)

Západní média hlavního proudu nás ujišťovali, že ukrajinský prezident Janukovyč je zodpovědný za krvavou lázeň.

  • Neuvedli ani to, že nájemní teroristi, podle očitých svědků placení z USA, postupovali proti bezpečnostním složkám s brutálním násilím a jejich ostřelovači zabíjeli demonstranty i členy bezpečnostních složek.

Sesazení Janukovyče (únor 2014)

Západní média hlavního proudu nás ubezpečovali, že sesazení Janukovyče byl demokratický akt.

  • Neuvedli ale, že sesazení Janukovyče byl jednoznačně protiústavní puč, protože podle paragrafu § 108 ukrajinské ústavy, může prezident ukončit svou funkci jen odstoupením úmrtím, ze zdravotních důvodů, nebo na základě řízení na zbavení funkce. Potřebný počet hlasů v parlamentu nebyl dosažen. (72 % místo potřebných 75 %).

Přechodná vláda (od února 2014)

Západní média hlavního proudu nás ubezpečovali, že ukrajinská přechodná vláda je demokratická.

  • Neuvedli ale, že pučistická vláda ihned po převzetí moci přinutila za použití násilí odstoupit s funkce ředitele státní televize a následně jej vykopli z kanceláře (kvůli cenzury médií).

Referendum o příslušnosti Krymu (16. března 2014)

Západní média hlavního proudu nás ubezpečovali, že Valné shromáždění OSN vyhlásilo referendum za neplatné, protože prý, i když se 97 procent zúčastněných voličů vyslovilo za připojení k Rusku, z pohledu mezinárodního práva bylo protiprávní.

  • Neuvedli ale, že podle odborníka na mezinárodní právo Reinharta Merkela, nebylo referendum v rozporu s mezinárodním právem. To, co se v Kosovu považovalo za základní mezinárodní právo, a které bylo skoro na celém světě uznané, v případě Krymu západní média označily za „ruskou agresi“, i když Rusko jen vyhovělo požadavkům občanů Krymu a neporušilo žádný zákon.

Požár v budově odborů v Oděse (2. května 2014)

Západní média hlavního proudu nás ubezpečovali, že během střetů s pro-ruskými a prou-krajinskými demonstranty přišlo v důsledku požáru v domě odborů o život 46 odpůrců vlády.

  • Neuvedli ale, že fotografické a filmové záznamy jednoznačně dokazují, že více než 100 pro-ruských demonstrantů a nezúčastněných civilistů nezemřelo v důsledku požáru. Aktivisty kriminální kyjevské pučistické vlády, byli doslova popraveni strašným způsobem. Požár byl založen až po krvavém činu, aby zakryli masakr.

Zvolení prezidenta Porošenka (25. května 2014)

Západní média hlavního proudu nás ubezpečovali, že volby byly legitimní a že byly „nejsvobodnější a nejférovější volby všech dob.“

  • Neuvedli ale, že kandidáti, kteří by jinak zastupovali rusky hovořící část obyvatelstva, byli zastrašováni, mlácení, vyhrožovali jim na životě a zapalovali jejich domy.

Plynový spor s Ruskem

Západní média hlavního proudu nás ubezpečovali, že Rusko úmyslně sabotovalo vyjednávání o dodávkách plynu.

  • Neuvedli ale, že Ukrajina dluží Rusku 3,3 miliardy eur za dodávky plynu za poslední dva roky a nepřistoupili ani na velkorysý rabat 100 USD na 100 kubíků a nadále za dodávky plynu neplatili.

Protiteroristická operace (od března 2014)

Západní média hlavního proudu nás ubezpečovali, že ukrajinská vláda uskutečňuje vojenské akce na ochranu obyvatelstva před takzvanými ruskými separatisty.

  • Neuvedli ale, že ukrajinská pučistická vláda nasadila proti vlastním obyvatelům kazetovou munici a dokonce fosforové bomby, které pravděpodobně pocházejí z amerických zásob. Ukrajinské vojsko doslova roztrhalo na kusy mnoho civilistů.

Drama uprchlíků na Ukrajině (od března 2014)

Západní média hlavního proudu nás ubezpečovali, že problém s uprchlíky neexistuje a lidé utíkají jen do oblastí ruských separatistů směrem na západ Ukrajiny.

  • Neuvedli ale, že tisíce lidí na východní Ukrajině utekli před nálety pučistické vlády do Ruska, čímž vznikl obrovský problém a akutní nedostatek potravin.

Demonstrace v Doněcku (20. května 2014)

Západní média hlavního proudu nás ubezpečovali, že 20. května následovalo desetitisíce lidí výzvu oligarchy Achmetova a demonstrovali proti pro-ruským separatistům.

    • Neuvedli ale, že filmové záběry jednoznačně dokazují, že se na stadiónu v Doněcku shromáždilo přibližně 300 lidí a německé zpravodajství ARD tak bylo usvědčeno ze zavádějícího informování.


Sestřelení vrtulníku (29. května 2014)

Západní média hlavního proudu nás ubezpečovali, že ruští separatisti sestřelili ve Slavjansku vládní vrtulník.

  • Neuvedli ale, že zpravodajství ARD současně s vlastním komentářem: „Toto mají být záběry…“ odvysílalo zfalšované obrazové dokumenty, které prokazatelně pocházejí ze Sýrie a následně se za to omluvili, no už sice ne v televizním vysílání, ale jen na své internetové stránce.

Smrt ruských novinářů (červen 2014)

Západní média hlavního proudu nás ubezpečovali, že ruští novináři zahynuli v boji.

  • Neuvedli ale, že mnozí ruští novináři byli zastřeleni cílenými výstřely provládních ostřelovačů.

Asociační dohoda s EU (červen 2014)

Západní média hlavního proudu nás ubezpečovali, že hlavním cílem těchto reforem je urychlení reforem.

  • Neuvedli ale, že dohodou, kterou Porošenko podepsal, bude ukrajinské hospodářství solně oslabené.

Násilné útoky na ruské velvyslanectví v Kyjevě (14. června 2014)

Západní média hlavního proudu nás ubezpečovali, že protestní akce proti ruskému velvyslanectví jako reakce na sestřelené vojenské letadla je oprávněná.

  • Neuvedli ale, že na ruské velvyslanectví v Kyjevě několik dní násilně útočili aktivisté Majdanu.
  • Neuvedli ani to, že útočníci házeli zápalné láhve, rozbíjeli okna a demolovali vozidla pracovníků velvyslanectví.
  • Neuvedli ani to, že policie tomu nečinně přihlížela a ukrajinský ministr zahraničních věcí vulgárně nadával Putinovi.

„Mírový plán“ Porošenka (červen 2014)

Západní média hlavního proudu nás ubezpečovali, že Porošenko nařídil týdenní příměří.

  • Neuvedli ale, že v případě tohoto údajného mírového plánu šlo jen o ultimátum, o výzvu s tím, že kdo nesloží své zbraně, bude zničen.

Koncentrační tábory (od června 2014)

Západní média hlavního proudu nás ubezpečovali, že neexistují žádné koncentrační tábory (protože se o nich neinformovalo).

  • Neuvedli ale, že na východě Ukrajiny se stavějí dva „koncentračně-migrační střediska“, v kterých takzvaní „separatisti“ mají být vyselektováni a odsouzení na tresty odnětí svobody.

Pád letadla Malajsijských aerolinií MH17 (17. července 2014)

Západní média hlavního proudu nás ubezpečovali, že letadlo bylo zasažené raketou země-vzduch SAM typu BUK, kterou disponují „pro-ruští“ separatisti a jsou proto „pravděpodobně“ zodpovědni za sestřelení.

  • Neuvedli ale, že stav trosek a mrtvol poukazuje spíše na konvenční sestřelení letadla palubními kulomety stíhačky a že vyšetřování ze strany OBSE zjistilo, že části trupu MH17 jsou posety dírami, které mohly být způsobené jen střelivem z větších kulometů, jakými disponuje ukrajinská bojová letadla Su-25. (podle ruských radarových záběrů malajsijské linkové letadlo krátce před sestřelením doprovázely ukrajinská stíhačka Su-25).
Redakcím deníků Washington Post, New York Times, magazínu Time a jiným velkolepým publikacím, jejichž členové představenstva se zúčastňovali našich setkání a kteří již skoro 40 let dodržují slib mlčenlivosti, jsme za to velmi vděční. Bylo by pro nás nemožné uskutečňovat naše plány pro svět, pokud bychom během těchto let byli vystaveni světlu veřejnosti.“
 
(David Rockefeller, Rada pro zahraniční vztahy)
 
zdroj : http://www.antizensur.de

Podobné články

Zanechte odpověď

Or

Váš e-mail nebude zobrazen. Označené pole vyplňte *

*