Další prohra západních médií: Fotky „ruských vojáků“ jsou podvrh! Alternativní media vytlačují svazáckou propagandu. Kdy se probudí „naše“ Česká televize?

Další prohra západních médií: Fotky „ruských vojáků“ jsou podvrh! Alternativní media vytlačují svazáckou propagandu. Kdy se probudí „naše“ Česká televize?

Úroveň západní mediální propagandy začíná opravdu klesat. Jak jinak vysvětlit stále absurdnější důkazy o ruské „agresi“ na Ukrajině? Poté, co NATO uveřejnilo 3 týdny staré satelitní záběry ruské armády u hranic s Ukrajinou (ČT s nimi nakládá jako s aktuálními), a poté, co západní reportéři přijeli na místo činu, ovšem nalezli pouze prázdná pole s dobytkem a mnoho much, přišla Obamova administrativa a uhodila hřebíček na hlavičku.

Američané uveřejnili fotografie, jež mají dokazovat přítomnost ruských speciálních sil na Ukrajině. Jsou na nich údajně vojáci, kteří předtím operovali v roce 2008 v Gruzii. Již samotný fakt, že domnělé snímky pocházejí od ukrajinských velvyslanců – a ti si je zase stáhli z internetu, střelci jedni – může leccos napovědět. Nehledě na to, že stačí pouze letmo pohlédnout na tyto „důkazy“ a věc je zcela jasná: Jde o velice špatný podvrh. Fotky jsou totiž rozmazané. A jak to teprve rozmázla západní média!

„Kozák a Gimli dobývají Ukrajinu“

Nacházíme se v obdobné situaci jako u vyfabrikovaného klipu „I am a Ukrainian“. Už na první pohled vyvstává značná nedůvěra k prezentovanému materiálu. Rozdíl je nyní pouze v ostrosti záběru; v prvním případě to byla okázalá „hollywoodská“ detailnost, kdežto nové fotky jsou zase podivně rozmazané. V každém případě je nelze brát vážně, a to v žádném slova smyslu. No, jen se podívejte!

ukrajina 1

ukrajina 2

Ponechejme prozatím nečitelnost fotografií stranou; každého musí jistě překvapit další zvláštní charakteristika. Zkrátka a jednoduše – více „ruští“ už ti zakroužkovaní vojáci být nemohou! Je to opravdu jak z každé americké komedie, kde vystupují Rusové s výrazným akcentem – jde o to je jednoznačně identifikovat. Zde máme dva jedince, které můžeme pracovně pojmenovat jako „Kozáka a Gimliho“. Poznáte je všude. Nelze je nevidět a v davu se nikdy neztratí.

Kozák má na hlavě typickou papachu, takže je okamžitě jasné, kde jsou jeho kořeny. Nu a Gimli má prostě vousy. Je to typický ruský agent – svým vzezřením dokonale splývá s okolím – poznáte ho jedině podle značky na rameni, která je i pro neznalé lidi z dalekých krajů jednoznačnou indícií, že patří k ruským jednotkám.

Teď trochu seriózněji: Opravdu si myslíte, že je prezident Putin padlý na hlavu? Myslíte si, že kdyby chtěl mít v pozadí tajné jednotky, že by posílal zrovna „Kozáka a Gimliho“? A teď přichází otázka, kterou jsme celou dobu záměrně obcházely: Existují originální (ostré) fotografie?

Zcela jiný příběh, nezajímavý pro západní média

Jistěže existují. A vyprávějí úplně jiný příběh. Bylo nebylo: Maxim Dondyuk, fotograf pracující pro  magazín „Ruský reportér“, pořídil  na Ukrajině fotky „Kozáka a Gimliho“ a nahrál je na svůj účet instagramu. Netrvalo dlouho a zvěst o snímcích se dostala až k lidem blízko současné pučistické vlády. A někdo musel dostat brilantní nápad, že zde existuje jistá podobnost mezi „Gimlim“ a ruským vojákem, který měl být údajně nasazen v Gruzii. Ta podobnost se jmenuje vousy. Jenže nebyla dostatečná; jak je patrné, liší se zabarvení. A také tvář. A tvar nosu. No, a jak to vyřešit lépe než rozostřením?

ukrajina 3

ukrajina 4

ukrajina 5

ukrajina 6

Ostré fotky se nacházejí mimo jiné na serveru „reddit“. A nyní zbývá jediná otázka: Věděl o tom Washington? Nechal se snad oklamat? Anebo se podílel – jak už je zvykem – na manipulaci vědomě? To se asi nedozvíme. Není to však vyloučené.


Někdo by mohl namítnout, že „ostré fotky“ obvinění nevyvracejí. Jenže – ono už není co vyvracet. Důkaz je svou manipulací kompletně zdiskreditován. Mimoto i starosta Slavjanska popírá domněnku, že existuje spolupráce ozbrojených „radikálů“ s Ruskou federací…

 „Gimliho“ dobrý přítel…  

Deník „New York Times“ citoval prohlášení Slavjanského „starosty“ Vyachislava Pnomaryova z nedávné konference: „Žádný voják z Ruské federace se nenachází na území Slavjanska.“  

Nemáme žádný přímý kontakt se speciálními jednotkami Ruské federace. […] Všichni z domobrany zde jsou moji přátelé, moji bratři, mí spojenci v boji proti fašismu. Máme dobrovolníky, kteří přišli  z Moldavska, Ruska, Běloruska, Kazachstánu i Severního Kavkazu, “ komentoval situaci Pnoramyov.

Reportéři se dále zeptali starosty na „Gimliho“ (pochopitelně) a jeho propojení s vojákem z Gruzie.
Nemohu to vyloučit,“ odpověděl Pnoramyov. „Má však dobrou pověst. Je jedním z mých starých přátel. Mám dobré přátele v Jižní Osetii a v Groznyji,“ odpověděl

Je tedy možné, aby byl „Gimli“ (i ostatní) součástí operace speciálních ruských sil? Rozumné vysvětlení můžeme nalézt v rozhovoru se starostou. Jde o dobrovolníky. I kdyby se přece jen jednalo o stejné vojáky, což patrně nejsou, tak je věrohodnější tvrzení, že jsou zde na „vlastní pěst“. A co na to západní média (a) Česká televize? Nic. Asi se jim to nehodilo prověřovat. 

Alternativní média drtí západní svazáckou propagandu

Západní mainstreamová média jsou nucena ustupovat od propagandy stále rychleji a rychleji. Již zmíněný deník „New York Times“ podstrkoval vyfabrikované důkazy v kampani za Iráckou válku. O rok později byl však přinucen k omluvě za své „nepřesné a jednostranné“ reportáže. Což je pouze eufemistické pojmenování pro cílenou propagandu.  
 
Také u konfliktu v Sýrii nezůstala plotýnka chladná: Spojené státy, a tedy i deník „New York Times“ , opakovaně prohlašovaly, že za chemickými útoky na obyvatele je tyranská vláda.  Tento argument byl zpočátku pouze hloupý a dnes je i vyvrácený. A deník jej byl opět nucen stáhnout. Alternativní média, včetně nositele Pulitzerovy ceny Seymoura Hershe, rovněž dokázala, že pravými viníky byli syrští rebelové, jimž pomáhala turecká vláda.
 
Nedávno USA a (znovu) „New York Times“ tvdily, že mohou dokázat, kdo jsou ti záhadní „maskovaní muži“, co obsazují vládní budovy budovy na východě Ukrajiny. Avšak (znovu) o pár dnů později byli reportážemi alternativních médií zbaveni argumentu a (znovu) byli nuceni tato tvrzení stáhnout.
A co na to „naše“ Česká televize? Nic. Dál „jede“ v ukázkové linii svazácké protiruské propagandy – stahovat nepodložené spekulace, nebo je alespoň přiznat či se za ně dokonce omluvit ji ani nenapadne. Spíš ještě přitvrdí.Na rozdíl od New York Times hodnotu „důkazů“ ignoruje systematicky i poté, co jsou spolehlivě diskreditovány, a především bezpečně cenzuruje argumenty z druhé strany. Ale měli bychom se na to možná dívat pozitivněji. Naše hlavní veřejnoprávní médium je vlastně úžasně konzistentní. Stále je ve válce. Dříve za Moskvu proti Washingtonu, teď za Washington proti Moskvě. Až na změnu znaménka z plus na mínus je to pořád stejné. Prolhané, jednostranné, bolševické.

zdroj : http://bezkorektnosti.blogspot.cz

Podobné články

Zanechte odpověď

Or

Váš e-mail nebude zobrazen. Označené pole vyplňte *

*