Britské zpravodajské služby jsou mistry propagandy a operací pod falešnou vlajkou

Britské zpravodajské služby jsou mistry propagandy a operací pod falešnou vlajkou

Britská propaganda a dezinformace: Imperiální a koloniální tradice.    

Oscarem oceněné Bílé přilby jsou „nezisková“ nevládní organizace, která je financována britskou vládou.  

Zatímco tvrdí, že zachraňují lidi v Sýrii, Syřanům je dobře známo, že se spojují s džihádistickými teroristy.

Pro Spojené království, používající teroristické skupiny v zemi, aby zasévaly rozdělení a konflikty uvnitř národního státu, je taktika, kterou země používá už po stovky let. Je to taktika, kterou ovládli a předali ji svým americkým protějškům.

 

Britská propaganda a dezinformace: Imperiální a koloniální tradice – Wayne Madsen prostřednictvím Strategic Culture Foundation:

Když se jedná o vytváření falešných zpráv a pokročilých falešných příběhů, britské zpravodajské služby mají jen sobě rovných. Ve skutečnosti tajná zpravodajská služba (Mi6) ukázala cestu svým americkým „bratrancům“ a britským Commonwealth partnerům – od Kanady a Austrálii po Indii a Malajsii – v temném umění šíření lží jako pravdy. Nedávno byl svět svědkem takové kriminality Mi6 ve zprávách o tom, že Rusko provedlo útok nervovým plynem Novičok proti ruskému emigrantovi a jeho dceři v Salisbury v Anglii. Tato propagandistická kampaň byla rychle následována další – poslední ze série podobných fabrikací – tvrdící, že syrská vláda zaútočila chemickými zbraněmi na civilisty v Dúmě, poblíž Damašku.



Nemělo by být žádným překvapením, že americké zpravodajské sítě spoléhají na britské korespondenty umístěné v severní Sýrii a Bejrútu jako na své primární zdroje. Mi6 se historicky spoléhal na neoficiální tajné agenty NOC, kteří se především vydávali za novináře. Ale také za pracovníky humanitární pomoci, kněží anglické církve, mezinárodní bankéře a hotelové manažery, aby prováděli propagandistické úkoly. Tito NOC se nacházejí na pozicích, kdy mohou vyhlašovat dezinformace britské vlády nevědomým novinářům a diplomatům.

Po desítky let, málo známá část britského ministerstva zahraničí – Oddělení pro výzkum informací (IRD) – prováděla propagandistické kampaně za použití mezinárodních médií jako platformu pod záštitou Mi6. Roky předtím, než se syrský Bašár Asad, irácký Saddám Husajn, libyjský Muammar Kaddáfí a súdánský Omar al-Bašír stali terčem západní destabilizace a „změny režimu“. IRD a jejich spolupracovníci v britské stanici BBC a redaktoři Fleet Street, bulvární služby, informační portály a časopisy, zejména „The Daily Telegraph“, „The Times“, „Financial Times“, Reuters, „The Guardian“ a „The Economist“, řídily mediální očerňovací kampaně proti řadě lídrů, které označovaly za levičáky, komunisty nebo podobně.

Tito vůdci zahrnovali indonéského prezidenta Sukarna, severokorejského vůdce (a dědu současného vůdce Pchjongjangu) Kima II-Sunga, egyptského Gamala Abdela Nassera, kyperského arcibiskupa Makariose, kubánského Fidela Castra, chilského Salvadora Allendeho, Cheddiho Jagana z Britské Guyany, grenadského Maurice Bishopa, jamajského Michaela Manleyho, nikaragujského Daniela Ortega, guinejského Sekoua Toureho, Thomase Sankaru z Burkina Faso, australského Gougha Whitlama, novozélandského Davida Langeho, kambodžského Norodoma Sihanouka, maltského Doma Mintoffa, Otce Waltera Liniho a Vanuatu a ghanského Kwameho Nikrumaha.

Po studené válce se tytéž propagandistické operace zaměřily na srbského prezidenta Slobodana Miloševiče, vůdce Sinn Féin Gerryho Adamse, venezuelského Hugo Cháveze, somálského Mohamada Farraf Aidida a haitského Jeana-Bertranda Aristida. Dnes se na angloamerické propagandistické mušce jedná o Asada, maďarského premiéra Viktora Orbána a katalánského vůdce nezávislosti Carlese Puigdemonta. Dokonce i vůdce Myanmaru Aung San Suu Kyi.

Prostřednictvím společných propagandistických operací IRD-Mi6-Centrální zpravodajské agentury mnoho britských novinářů získalo vědomé, nebo nevědomé platby od CIA přes londýnskou frontu zvanou Forum World Features (FWF), kterou vlastnil John Hay Whitney, vydavatel “ New York Herald Tribune „a bývalý americký velvyslanec v Londýně. Není od věci si myslet, podobné, nebo dokonce více formální vztahy existují dnes mezi americkou a britskou zpravodajskou službou a takzvanými britskými „novináři“ podávajícími zprávy z takových válečných zón jako je Sýrie, Irák, Libye, Jemen Afghánistán a pásmo Gazy.

Jakmile se objevily poslední zprávy z Dúmy o syrském chlóru a útoku sarinem, který údajně zabil mezi 40 až 70 civilisty, britští novináři na Středním východě a v Londýně začali opakovat doslovné prohlášení „Bílých přileb“ a syrské Observatoře pro lidská práva.

Ve skutečnosti se věří, že Bílé přilby – které západní sdělovací prostředky označují za civilní obranu, ale jsou ve skutečnosti islámskými aktivisty napojenými na džihádistické radikální skupiny financované Saúdskou Arábií – zinscenovaly chemický útok v Dúmě tím, že vtrhly do nemocnice s kbelíky vody a s připravenými videokamerami. Bílé přilby distribuovaly své videozáznamy globálním zpravodajským médiím s tím, že Sky News a BBC poskytly britskému tisku propagandistickou kampaň, která tvrdila, že Asad provedl další chemický útok proti svým občanům. A, jako vždy, Mi6 financovala syrskou Observatoř pro lidská práva a proti-Asadovou zpravodajskou frontu.

Mezitím, co prezident Trump přivádí do své administrativy více a více neokonzervativců, zdiskreditovaných kvůli jejich masivním propagandistickým protiiráckým operacím během Bushovy a Cheneyovy éry, svět je svědkem prodloužení „Trumpovy doktríny“.

Trumpova doktrína lze nejlépe vysvětlit následujícím způsobem: Národ podlehne americkému vojenskému útoku v závislosti na tom, zda Trump čelí doma vážnému politickému nebo sexuálnímu skandálu.

Tak tomu bylo v dubnu 2017, kdy Trump nařídil raketový útok na společnou syrsko-ruskou leteckou základnu Shayrat v Sýrii. Trump se stále potácel po odstoupení jeho poradce pro národní bezpečnost generálporučíka Michaela Flynna kvůli jeho soukromé poradenské službě s jeho oficiálními povinnostmi v Bílém domě. Trump potřeboval odvést pozornost falešným obviněním, že Asad použil sarin ve vesnici Chán Šajhůn dne 4. dubna 2017, čímž poskytl potřebné krmení pro po válce toužící média.

Poslední raketový útok měl odvrátit pozornost veřejnosti od Trumpovy osobního právního zástupce, na kterého byla provedena razie federálním vyšetřovacím úřadem, od sexuálního skandálu, který se týkal Trumpa a porno herečky a knihy „Tell-all“ od bývalého Trumpova ředitele FBI Jamese Comeyho.

Ačkoli tyto dva skandály poskytly příležitost neokonzervativcům vyzkoušet Trumpa operací pod falešnou vlajkou v Sýrii, nebylo to poprvé, kdy byly takové akce provedeny. V roce 2013 byla syrská vláda obviněna z podobného chemického útoku na civilisty v Ghoutě. V tomto roce syrští rebelové podporováni CIA přiznali reportérovi Associated Press na místě v Sýrii, že dostali zakázané chemické zbraně od Saúdské Arábie, ale že kanistry explodovaly po nesprávné manipulaci rebelů. Syrská observatoř pro lidská práva a syrské rebelské organizace působící z Turecka okamžitě tvrdily, že Asad použil chemické zbraně na „svůj vlastní lid“.




Loading...

Podobné články

Komentář “Britské zpravodajské služby jsou mistry propagandy a operací pod falešnou vlajkou

  • I ta královská rodina se svou prapodivnou hystorií jednotlivých členů podporuje finančně Bílé přilby. Vždyť toto divadelní seskupení se svým štábem to znamená herci, kamerami, maskéry , režiséry a podobně to je teda něco. A mnoho lidí si myslí, že dělají užitečnou práci. Ale pro koho jí dělají když záměrně zkreslují skutečnost a útočí jakoby na city ?

Zanechte odpověď

Or

Váš e-mail nebude zobrazen. Označené pole vyplňte *

*